Java A OOP Pre Zaciatocnikov
- 01 Čo Je Programovanie 1080p
- 02 Java Program 1080p
- 03 Inštalácia 1080p
- 04 Prvý Program 1080p
- 05 Z čoho Sa Skladá Java Program 1080p
- 06 OOP Prístup (objektovo Orientovaný Prístup) 1080p
- 07 Ako Sa Spúšťajú Jednotlivé Riadky Kódu 1080p
- 08 Komentáre 1080p
- 09 Balíky - Package 1080p
- 10 Premenné 1080p
- 11 Konvencie Názvov 1080p
- 12 Primitívne Dátové Typy 1080p
- 13 Prvý Pohľad Na Metódu 1080p
- 14 Operátory 1080p
- 14b DAJ MI VEDIEŤ AK NIEČOMU NEROZUMIEŠ - PRIDÁM VIDEO 1080p
- 14c Debugovanie Kódu 1080p
- 15 Podmienka If 1080p
- 15a Podmienka If - Zadanie úlohy 1080p
- 15c Podmienka If - Moje Riešenie 1080p
- 16 While A Do While Cyklus 1080p
- 16a While A Do While Cyklus - Zadanie úlohy 1080p
- 16c While A Do While Cyklus - Moje Riešenie 1080p
- 17 For Cyklus 1080p
- 18 Break A Continue V Cykloch 1080p
- 19 Premenné A Ich Dostupnosť 1080p
- 20 Ternárny Operátor 1080p
- 20a Ternárny Operátor - Zadanie úlohy 1080p
- 20c Ternárny Operátor - Moje Riešenie 1080p
- 21 Niečo V Niečom - Nested Cykly, Podmienky 1080p
- 22 Metódy 1080p
- 22a Metódy - Zadanie úlohy 1080p
- 22c Metódy - Moje Riešenie 1080p
- 23 Rekurzia - Fibonacciho Postupnosť 1080p
- 24 Switch 1080p
- 24a Switch - Zadanie úlohy 1080p
- 24c Switch - Moje Riešenie 1080p
- 25 Wrapping Classes 1080p
- 26 Polia 1080p
- 26a Polia - Zadanie úlohy 1080p
- 26c Polia - Moje Riešenie 1080p
- 27 Ručné Krokovanie Pre Pochopenie Programu 1080p
- 28 For-each Cyklus 1080p
- 29 String 1080p
- 29a String - Zadanie úlohy 1080p
- 29c String - Moje Riešenie 1080p
- 30 Enum 1080p
- 30a Enum - Zadanie úlohy 1080p
- 30c Enum - Moje Riešenie 1080p
- 31 Prvý Náhľad Na Triedu 1080p
- 32 Modifikátory Prístupov - Private, Public, Protected, Package-private 1080p
- 33 Vyrábame Prvý Objekt 1080p
- 34 Vytváranie Objektov, Import Objektov 1080p
- 35 Referenčné Dátové Typy 1080p
- 36 Var - Nešpecifikovaný Typ 1080p
- 37 Prístup K Metódam A Premenným Triedy - Statické A Inštančné Zložky 1080p
- 38 This Metóda Pri Konštruktoroch 1080p
- 39 Immutable Objekty 1080p
- 40 Statický Inicializačný Blok 1080p
- 41 Výnimky 1080p
- 42 OOP 1 - Encapsulation - Zapuzdrenie 1080p
- 43 OOP 2 - Inheritence - Dedičnosť 1080p
- 44 OOP 3 - Overriding A Overloading (prepísanie, Preťaženie) 1080p
- 45 OOP 4 - Polymorfizmus 1080p
- 46 OOP 5 - Abstraktné Triedy A Metódy 1080p
- 47 OOP 6 - Interface - Rozhranie 1080p
- 48 OOP 7 - Rozhranie Ako Brána 1080p
- 49 Pretypovanie 1080p
- 50 Zoo - Objektový Model 1080p
- 51 Biblia App 1 - Návrh Objektov 1080p
- 52 Biblia App 2 - Metódy Na Prácu S Objektami 1080p
- 53 Biblia App 3 - Rozhranie, Biblia Service 1080p
- 54 Biblia App 4 - Refactoring, Generátor Biblie 1080p
- 55 NBA 1 - Team, Player 1080p
- 56 NBA 2 - Dokončujeme Zvyšné Objekty 1080p
- 57 Objektový Model PC 1 - úvod 720p
- 58 Objektový Model PC 2 - Rozmýšľame Nad Zadaním 720p
- 59 Objektový Model PC 3 - Základné Triedy 720p
- 60 Objektový Model PC 4 - Konfigurátor Rozhranie A Implementácia - Vkladanie Pamäti 720p
- 61 Objektový Model PC 5 - Refactoring 720p
- 62 Objektový Model PC 6 - Dokončujeme Konfigurátor 720p
- 63 Objektový Model PC 7 - Spúšťame A Testujeme 720p
- 64 Objektový Model PC 8 - Doplnok Na Základe Vášho Postrehu 720p
- 65 Algoritmy 1080p
- 66 Čo ďalej 1080p